Egységes design koncepció jegyében újulnak meg az Electrolux termékei
Az egységes, minden termékcsoportot átfogó design váltás a fogyasztók körében végzett mélyreható kutatások
és megfigyeléseken alapuló innováció eredménye
Megváltozott fogyasztói igények
Az európai bevezetéssel egyidejűleg, 2006. októbertől decemberig tartó időszakban Magyarországon is
teljes designváltáson mennek keresztül az Electrolux szabadonálló mosógépei, szárítógépei, mosogatógépei,
tűzhelyei és hűtőszekrényei. Az új design koncepció elnevezése: Global Design. A megújulás a
termékfejlesztésben megjelenő része annak az átfogó vállalati filozófiának, melyet az év elején bevezetett
"Thinking of you" mottó is kifejez. A Global Design elemeit tükröző beépíthető termékek csoportja
Magyarországon 2007 tavaszán jelenik meg.
A Global Design termékcsalád az elmúlt négy évben a fogyasztók körében végzett mélyreható kutatások és
a felhasználók valós élethelyzetben történő megfigyeléseinek eredményeként jött létre abból a célból,
hogy az Electrolux termékek minden tekintetben megfeleljenek a modern fogyasztók megváltozott igényeinek.
A vállalat összesen több mint 150 000 európai fogyasztót kérdezett meg a háztartási készülékekkel, és azok
használatával kapcsolatban támasztott igényeikről. A fentiek mellett a Global Design termékek fejlesztése
a jelenlegi és a jövőbeni szociológiai, demográfiai és formatervezési trendeket átfogóan vizsgáló kutatásokra
is erősen támaszkodott.
A Global Design filozófia fontos alapelve, hogy a fogyasztóknak funkcionális designt alkalmazó készülékeket
kínál. A technológiai és ergonómiai újítások közé tartozik többek között az az "Insight" névre keresztelt
tűzhely, melynek sütőjébe kényelmesen, lehajolás nélkül be lehet látni, továbbá egy víztisztítóval ellátott
hűtőszekrény, valamint az az intelligens mosógép, melynek segítségével a felhasználó határozhatja meg a
mosáshoz szükséges időt.
Egységes megjelenés minden terméknél
A Global Design termékek külső megjelenésükben is egységet képeznek: formatervezési elemeik között
megfigyelhetők a döntött kezelőpanelek, a döntött lábazati elemek, az alumínium fogantyúk és a
dombornyomásos Electrolux logó, a vízszintes vonalvezetés, az ívelt ajtók, valamint
"csipetnyi narancssárga" a kontrol panelen. Ezek a design elemek az Electrolux
márka alapértékeit - tiszta, emberi, egyszerű, intuitív, szabad, megnyugtató -hivatottak kifejezni.
Fotók
Kombinált hűtőszekrény alsó fagyasztóval
az új stílus jegyében
Leheletnyi narancssárga a hűtő belsejében
elhelyezett kezelőpanelen is
Hűtőszekrény zöldségtároló rekesze
Kombinált hűtőszekrény:
ívelt ajtók, alumínium fogók,
dombornyomásos Electrolux logó
A hűtőszekrény a legapróbb részletekig
tökéletesen kidolgozott
A vízszintes vonalvezetés lehetővé teszi,
hogy a készülékek tökéletesen illeszkedjenek
a modern, horizontális
tagolású konyhákba
A döntött vezérlőpanel egyszerű kezelést és
jó áttekinthetőséget biztosít:
még a férfiak is könnyen boldogulnak
Insight tűzhely:
a sütés kényelmesen, lehajolás nélkül figyelhető
A tűzhely tökéletes összhangban van az összes Electrolux készülékkel
és harmonikusan illeszkedik otthonunkba
Insight tűzhely fogója - tökéletes
Insight mosógép új arculati elemekkel
Inspire szárítógép: méltó párja a mosógépnek
A szárítódob belseje megvilágított
a jobb áttekinthetőség érdekében
Szöveg és képek: Electrolux
2006.10
Kapcsolódó cikkek:
A készüléket forgalmazó cégek
Még több Electrolux készülék:
nyomtatható verzió - cikk küldése emailben
|